Ikonka trezoru nejspíše znamená něco trochu jiného, než sis zprvu myslel. Nejde vlastně o trezor, ale jakési ztvárnění dveří. Když zabrousíš do této sekce obrazovky, systém ti nabídne volbu mnoha dveří a možnost je uzavřít či naopak otevřít. Každé dveře v systému charakterizuje kombinace čísel a písmen.

Taková věc se rozhodně hodí. Jenže jak zjistit, které dveře vedou kam a kde se vlastně nacházejí? Postavíš se a hledáš na obrazovkách nějaké další informace, čísla dveří nebo alespoň nějaké značky. Nenacházíš ale nic.

Obrátíš se na malou obrazovku a pokoušíš se to tedy odhadnout z druhé strany. Hlava tě bolí od toho, jak ji namáháš, oči pálí z ostrého světla obrazovky, které silně kontrastuje s temným pozadím kolem tebe.

A náhle tě to osvítí jako zásah nějaké vyšší moci. Písmeno značí název místnosti, první číslo potom podlaží a druhé či dokonce třetí písmeno označuje pozici dveří. Podle toho se ty nacházíš na patře označeném jako nula. Už jen proto, že záporná čísla na obrazovce nejsou. Sice se tomu velmi divíš, ale nejspíše systém neodpovídá klasickému označování podlaží.

Odemknout všechny dveře by mohlo přivolat nechtěnou pozornost, a tak odklikáváš v počítači příkazy pro odemknutí všech dveří, jejichž prvním číslem je nula. Po odemčení posledních dveří ještě chvíli váháš nad průzkumem elektronické pošty, ale nakonec to zavrhuješ. Dveře jsi si odemkl, co víc bys tu chtěl zjistit?

Zvedáš se od konzole, posledním pohledem přejedeš místnost. Na mysl ti přijde význam takového množství serverů. Pak se ale obracíš a zamíříš ke dveřím a do chodby pryč.